צרו
קשר!
בניית אתרים לזמרים
בניית אתרים לזמרים
אתה רוצה ליצור אתר ללהקה או לפרויקט המוזיקה שלך? אתה מחפש את אחד מבוני האתרים הטובים ביותר למוזיקאים. ישנם שפע של שירותי בנייה מקוונים זמינים ליצירה מהירה של אתר אינטרנט פונקציונלי, אך לא כולם מותאמים לצרכים הספציפיים של יוצרי מוזיקה. בין אם אתה תקליטן, מפיק או אתה בלהקה, בוני האתרים הטובים ביותר למוזיקאים מאפשרים לך ליצור מרחב לארח את העבודה שלך, למכור סחורה, לעדכן את המעריצים באירועים ועוד הרבה יותר ולשם כך אנחנו כאן.
האם זמר צריך אתר אינטרנט?
אם אתה קורא את המדריך הזה, כנראה שכבר יש לך כמה סיבות להשיק אתר משלך. אבל הרשו לי להזכיר עוד כמה למקרה שתצטרכו קצת יותר משכנע:

צור תמונה : אתר אינטרנט משלך יאפשר לך ליצור תמונה משלך ולמותג כמו שאתה רוצה. בטח, אתה יכול ליצור דפי פייסבוק ו-SoundCloud, אבל אלה יהיו מוגבלים למה שהפלטפורמות הללו מאפשרות.
חשיפה נוספת : למעלה מ-55% מאוכלוסיית העולם יש גישה לאינטרנט. אולי לא כולם ימצאו את המוזיקה שלך בגלל האתר שלך, אבל אני לא אומר שלא.
קדם את ההופעות הקרובות שלך : אחת הדרכים הקלות (והמהירות) ליידע את המעריצים שלך היכן אתה הולך לשחק הבא.
הזמן כמה הופעות : אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת למארגני אירועים פוטנציאליים ליצור איתך קשר ולגרום לך לשחק עבורם.
בנה קהילה : כנראה יש לך פרופילי מדיה חברתית בערוצים שונים (אינסטגרם, סאונדקלאוד וכו'). אתר אינטרנט משלך הוא כלי נהדר להמיר את כל העוקבים הללו לקהל נאמן.
צור מזומנים נוספים : מכור חולצות לסיבוב ההופעות הקרוב שלך, ספלים עם המילים של הלהיטים הגדולים שלך, או אפילו המוזיקה שלך באינטרנט. אפילו נירוונה או הביטלס ממשיכים למכור את הסחורה שלהם באינטרנט.

אילו דפים יזדקק לאתר המוזיקה שלך?
אבל, כמובן, ייתכן שאתה קצת אבוד עם מבנה האתר שלך. איזה סעיף תצטרכו? אילו דפים כדאי להוסיף?

הרשו לי לעבור על הדפים הרלוונטיים ביותר שאתרי מוזיקה ולהקה כוללים.

דף בית: לכל אתר יש דף בית - גם אתרי להקות ומוזיקאים. איך אתה רוצה לארגן את זה קצת אישי, לחלק יש מידע על ההופעות הבאות שלהם, לאחרים יש סרטונים של הופעות עבר וכו'. הבחירה שלך.
סיור ואירועים : כמובן שאתה רוצה להציג את ההופעות הקרובות שלך כדי שהמעריצים שלך ידעו היכן לראות אותך הבא. מלבד המיקום, השעה והתאריך, חשוב לכלול גם מידע כיצד לקנות את הכרטיסים.
חנות מקוונת : אני בטוח שכמה להקות מרוויחות המון כסף ממכירת סחורה באינטרנט. חנות מקוונת גם תאפשר לך למכור שירים באינטרנט ואפילו כרטיסים להופעות הקרובות שלך.
אודות / ביוגרפיה : כל מעריץ ירצה לדעת עליך קצת יותר. אז קטע ידידותי ומהנה שמסביר איך התחלת ולאן אתה הולך, הוא יתרון גדול.
גלריה וסרטונים : כמה מוזיקאים ולהקות אוהבים לשתף תמונות וסרטונים של הופעות קודמות כדי שהמבקרים יוכלו לראות למה לצפות מהקונצרטים החיים שלהם.
שירים ואלבומים : כמובן, אתה כנראה רוצה להציג את המוזיקה שלך. אתה יכול, למשל, לאפשר למבקרים שלך להאזין לאלבום האחרון שלך על ידי הטמעת הנגן של Spotify.
יצירת קשר : אם אינך אוהב את הרעיון לפרסם את כתובת הדוא"ל שלך באתר שלך, תוכל ליצור טופס יצירת קשר כדי שלמבקרים באתר שלך תהיה דרך להגיע אליך. אחד מהם יכול להיות חברת תקליטים.
כמובן, אין כללים קבועים לגבי אילו דפים עליך לכלול. הקודמים הם דפי האתר הפופולריים ביותר בקרב מוזיקאים ולהקות. אבל אולי תרצה לחלוק את המחשבות שלך עם בלוג או לקיים מדור עיתונות.

למה זמר צריך אתר אינטרנט?
לאמנים חשוב שיהיה אתר אינטרנט המוקדש במיוחד להם. באופן אישי, אני מקדם ממוצע של יותר ממופע אחד ביום במקום שלנו, אז אם אני שולח ניוזלטר ל-25,000 אנשים ואני רוצה להציג את האקט שלך על ידי הכללת סרטון ואין לך אתר אינטרנט שהופך אותו קל לי, אני אצטרך לעבור לאמן הבא.
ללא אתר אינטרנט משלך, אתה לא רק מפסיד הזדמנויות עיתונות וקידום. יכול להיות שאתה גם מפסיד בהופעות.
רוב המומחים בתעשייה מסכימים שמוזיקאים צריכים אתר אינטרנט ייעודי
והנה הסיבה:

אתר משלך גורם לך להיראות מקצוען. זה מראה שאתה לוקח את הקריירה המוזיקלית שלך ברצינות. זה (כנראה) אומר שאתה אמין יותר, מוכשר יותר ומעניין יותר את מי שמבקר באתר שלך.
אנשים רוצים יעד נקודתי.
אם אני בודק להקה חדשה, אני נכנס קודם כל לאתר שלה (בהנחה שאני יכול למצוא אותה בתוצאות החיפוש המובילות בגוגל). זו הדרך הקלה ביותר לקבל סקירה מהירה של מה הלהקה עוסקת והיכן עוד היא פעילה (באמצעות קישורים לאתרים חברתיים). בנוסף, זו הדרך הקלה ביותר להירשם לרשימת התפוצה שלהם אם אני מרגיש מספיק מסוקרן.אתה במרכז החוויה. באותם קווים, אתר עצמאי הוא באמת המקום היחיד שבו להקה או אמן יכולים להציג ביעילות את ה"מותג" שלהם. אתרים אחרים עשויים לאפשר לך להתעסק עם ערכות צבעים, אבל האתר שלך הוא המקום היחיד שבו אנשים יכולים לקבל את מלוא החוויה שלך ושל האסתטיקה שלך בעבודה.

האתר שלך נותן לך שליטה מוחלטת, כלומר לעולם לא צריך לדאוג אם אנשים באמת רואים את העדכונים שלך או לא, או אם המידע הולך לאיבוד בערבוב. כל מה שתפרסם יהיה שם עד שלא תרצה שזה יהיה יותר. לא משלמים כדי לקדם את ההודעות שלך לעוקבים שלך. מערכת היחסים עם המעריצים שלך היא בבעלות משותפת שלך ושל המעריצים שלך, לא על ידי תאגיד כלשהו בעמק הסיליקון.

פלטפורמות מדיה חברתית באות והולכות. בעוד שסגנונות אתרים עשויים להשתנות, קיום אתר משלך לא הולך לצאת מהאופנה. כל כך הרבה מוזיקאים השקיעו זמן במייספייס רק כדי לאבד את הקשר הזה עם המעריצים ברגע שהפלטפורמה יצאה מרווחה. במהלך השנים האחרונות, דבר דומה קרה עם פייסבוק בקרב חובבי מוזיקה צעירים יותר. אל תהיו קורבן של טרנד חולף במדיה החברתית. לכל הפחות, אל תשים את כל הביצים שלך בסל המדיה החברתית. הפוך את האתר שלך לעדיפות העליונה, כי הוא כנראה יחזיק מעמד לאורך כולם.

לסיכום:
זמר שרוצה להיראות רציני ללא ספק חייב באתר אינטרנט שיספר עליו, על תחילת דרכו על הסוג המוזיקה אותה הוא מבצע ועוד.
לכן כיום זמרים ידועים בוחרים בבניית אתר אינטרנט ייחודי וקליל על מנת שבמידה ונחפש אותם נמצא משהו שהוא רק שלהם ולא כללי בתחום המוזיקה.